スポンサーサイト


英国の本領発揮

ついに私は見てしまった・・・

とんでもないものを・・・

..(゜Д゜)ポロッ



黒魔術部(らしきもの)kt―――!!!!!!!!!!!



リーズ大学の部活リストを見ていた後輩君がなんと見つけてしまいましたよ。
なんたる英国!!
なんたるオカルト国家!!!


(以下部説明より抜粋。大丈夫だよね?リテラリー消されないよね?笑。)

Pentagram is Leeds University's society for Paganism, magic(k) and the occult, and is the longest running university Pagan society in the UK, founded in the 1960s.
(創設以来続いているだと!?ガクガクしてたら割と最近だった。でも地下組織としてずっとあったに違いない。)

we will be running a series of sessions about different aspects of Paganism, magic, and the occult, ranging from very practical workshops on creating simple spells and rituals.

(何なの!?practical workshopって何なの!?ガクガク)

we will be running a Beginner's Magic Group,lead by two experienced community members and incorporating a variety of forms and approaches to magic.
(初心者おkって意外と敷居が低いのかしら…初心者でもいいのかしら…。)


All these sessions aim to provide starting points, rather than answers: you are welcome to bring your questions, to attend even if you are unsure about participating in any given ritual, and to share your thoughts and experiences.
(おぉ。行ってみようかな…でも消されたくないな…)

In addition, we are hoping to reprise our successful weekend trip to Stonehenge, and to take some other day trips:we have visited Ilkely Moor and Mother Shipton's Well as well as local wood land.

(きっとパワースポットを回る的な!?)



なかなか魅力的ではありませんか?
むふー。
これは久しぶりにドキドキしておるぞー。


幽霊屋敷が高く売れたり、
黒魔術ショップがひっそりとあったり、
謎の袋小路があやしくあったり、
ゴーストツアーなんやらもあったり、

そんな国イギリス。

あぁ…だんだんこの国が愛おしくなってきました。



ほっこりな気分になったところで寝るか。


あぁ。今日もくれいじーなどらんく野郎が道で叫んでるぜ。
霊丸とか打てたらええのに。
頭ぶちぬくのに。そんで恐怖で叫べばいいn…

おっと。口を慎め自分。
5行前の気持ちを思い出せ。




関連記事
スポンサーサイト

コメント

コメントの投稿

トラックバック


この記事にトラックバックする(FC2ブログユーザー)

